Software voor technische dienst en 40 jaar expertise in diensten
Wilt ook uw bedrijf meer grip, controle en snellere dienstverlening?
Denkt u aan nieuwe software om uw administratie en medewerkers te ontlasten?
En wilt u graag weten hoe onze software voor technische dienst u kan helpen om meer winst realiseren?
Dankzij onze geïntegreerde software kunnen technische dienstenbedrijven aan efficiëntie winnen. En meer grip op hun planning en administratie krijgen. Want onze software voor technische dienst zorgt voor minder werk. En dus voor meer rendement. Want dat is ook de bedoeling van automatisering: werk besparen en rendementen verbeteren. En daar zorgen wij voor.
Onze software voor technische dienst is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central. En het is dan ook een ideaal systeem voor kleine, middelgrote en zelfs grote technische dienstverleners. Want het combineert de kracht en stabiliteit van Microsoft met de expertise en branche-oplossing van Offimac. En dit is volgens ons de beste aanpak. Want klanten willen goede, betrouwbare software aan een goede prijs. En een oplossing die modern, mobiel en toekomstgericht is. Onze oplossing zorgt daar voor.
Zo vindt u onder meer de volgende modules en voordelen in onze Business Central software voor technische dienst:
- CRM
- Offertes
- Contracten
- Opdrachten en projectbeheer
- Servicebeheer
- Planning
- Retour
- HRM
- Boekhouding
- Sterke rapportering
- Heel veel software is standaard
- Maatwerk kan
- Standaard zeer uitgebreid
- Kant-en-klaar
- Beproefde software
- Snel implementeerbaar
- Betaalbaar
- Werkt op elk toestel
- Mobiel zodat u van overal kunt werken
- Als app te gebruiken
- Kan makkelijk uitgebreid worden
- Zeer veel ondersteuning mogelijk
- Garandeert updates en upgrades
- Business Central heeft 160.000 klanten in 195 landen
- Is een marktstandaard
- Kan in de cloud en lokaal
Onze software voor technische dienst doet u geld verdienen!
Ondernemingen in de technische dienstverlening werken meestal op basis van projecten, opdrachten of dossiers. Dit kunnen kleine en grote opdrachten zijn. En er zijn projecten van uren, dagen en weken. Ieder project of opdracht kan bestaan uit contacten, offertes, budgetten, medewerkers, planningen, budgetcontroles, urenregistraties, bestellingen, materiaalverbruik, inhuur, facturatie, boekhouding, nazorg en zo meer. En ieder project is een unieke verzameling van kosten, opbrengsten en activiteiten. Ook mails en projectdocumenten zijn belangrijk en moeten snel teruggevonden kunnen worden. En elk van deze onderdelen wordt ook meer en meer gedigitaliseerd.
Automatisering loont
Onze software voor technische dienst verbindt alles naadloos aan elkaar. En het systeem zorgt voor een goede informatiedoorstroming, met meer grip en controle. U zal steeds het spoor op uw projecten en opdrachten blijven behouden. En u zal preventief kunnen werken en korter op de bal spelen. Medewerkers zullen steeds weten wat moet gebeuren en de informatie van andere afdelingen aangeleverd krijgen. Want onze aanpak leidt tot meer efficiëntiewinst en meer tevreden medewerkers. En het spreekt voor zich dat onze software u een sterke rapportering aanlevert!
Geïntegreerde software is simpelweg de beste keuze als u efficiëntiewinsten wilt boeken. Veel bedrijven gebruiken tal van software naast elkaar, maar laten daarmee geld liggen. En hun medewerkers zijn ook vaak te veel van hun tijd met onnodig datawerk bezig, wat niet altijd meerwaarde heeft. De reden hiervoor is dat hun software niet met elkaar verbonden is. En de software dus ook geen informatie aan elkaar kan doorgeven. Terwijl communicatie net wel de bedoeling is van efficiënte automatisering! Met 1 geïntegreerd systeem zijn al de softwaremodules op elkaar aangesloten en zullen al uw afdelingen, mensen en taken naadloos aansluiten. De software werkt voor u en zorgt voor een goede informatiedoorstroming doorheen uw bedrijf. Uw mensen zullen met onze software minder administratie moeten doen, en onnodig werk behoort tot het verleden. Dus onze software voor technische dienst helpt u geld verdienen!
Bouw uw oplossing stap voor stap uit samen met ons
Onze Business Central software voor technische dienst bestaat uit verschillende modules, die u elk volgens uw eigen behoeften en tempo kan implementeren. U kan klein beginnen en groeien naar meer wanneer u wil. En voor wie nog meer wil hebben we uitbreidingen zoals u onderaan kunt lezen.
Bovendien is ons onze oplossing inzetbaar in tal van branches van de dienstverlening. Dus voor software voor technische dienstverlening zijn wij graag uw partner.
Technici zijn ook vaak erg mobiel. Want zij werken op kantoor, bij klanten, thuis en op andere locaties soms ook.
En daarom werd onze software voor technische dienst ook zo ontworpen dat klanten onze software ze van overal en op elk toestel kunnen gebruiken.
Bent u op kantoor hebt u de keuze uit laptop, PC of tablet. En onderweg kan u overschakelen op tablet of smartphone. Offimac software voor de technische dienst werkt op elk besturingssysteem en elk type toestel. En dit zowel op Windows, Android als Apple. De software past zichzelf automatisch aan. En stemt zichzelf af op de grootte van uw scherm.
Mobiliteit is een must voor techinci vandaag de dag. Want medewerkers willen informatie steeds binnen handbereik bereik hebben. En dingen kunnen opzoeken of bestellen van op de baan. Zodat zij steeds productief zijn.
En dat is ook allemaal vanzelfsprekend in onze software.
Waarom zou u onze Business Central software voor technische dienst overwegen?
Er is veel specifieke software te krijgen. Maar de keuze voor 1 geïntegreerd softwareplatform voor heel uw bedrijf is echt de beste oplossing. Want op die manier kan u met 1 systeem al uw afdelingen aansturen. En moeten uw mensen het minste administratie doen. Want dat doet niemand graag. En dat is vaak tijdsverlies. Met onze Business Central software krijgen uw medewerkers dus vlot informatie ter beschikking. En kunnen zij heel het proces van contact tot factuur goed beheren. Zodat uw klanten, medewerkers en aandeelhouders meer tevreden zullen zijn. Bovendien is onze software gebouwd op Microsoft Dynamics 365 Business Central. En dat is natuurlijk een extra voordeel. Want dat betekent een kwaliteit betrouwbare oplossing met toekomstgaranties. En ondersteuning door Microsoft voor toekomstige innovaties. Zodat u ook in de toekomst voorsprong kunt blijven behouden.
Onze Business Central software voor technische dienst omvat verschillende modules. En elk van die modules kan u volgens uw wensen implementeren.
Zie hierbij enkele filmpjes over Microsoft Dynamics 365 Business Central, de basis voor onze oplossing:
Ontdek hier meer over de inhoud van onze service software:
- Service items
- Service types (advies, installatie, onderhoud, …)
- Service contracten en periodieke of specifieke facturatie
- Service taken en planning
- Grafische planning
- Testen, certificaties en keuringen
- Resources & urenregistratie
- Voorraad & materiaalverbruik
- Facturatie
- Rapportering, historieken en statistieken
- Link met project- of verhuurmodule (optioneel)
- Link met SharePoint (optioneel)
- Mobiele apps (online, offline)
Aan onze Business Central software voor de technische dienstverlening kunnen wij ook sterke grafische planborden toevoegen. Zodat informatie naadloos tussen al de softwarepakketten afgestemd wordt. En klanten zeer efficiënt kunnen plannen. Want goede planning helpt meer geld verdienen. Dus voor planning hebben wij onder andere volgende grafische oplossingen in huis:
- Projectplanning
- Planning van machines en mensen
- Transportplanning
- Serviceplanning
- GANTT planning
Klanten willen een goede opvolging over projecten en service. En over tal van andere financiële en operationele activiteiten willen zij grip en controle. Want meten is weten. En goede rapportering biedt de kans om tijdig bij te sturen.
Dus daarom heeft onze Business Central software ook uitgebreide rapportering in huis. En die zorgt goede overzichten. Maar wilt u deze nog verder uitbreiden? Ook dat kan bij ons! Want wij hebben onder deze oplossingen in huis:
- Microsoft PowerBI
- JetReports
- Qlikview
- Qlik Sense
Wij hebben nog meer oplossingen die u ook integreren:
- Apps voor vele toepassingen
- Documentbeheer
- Factuurscanning
- Microsoft SharePoint
- Hardware & Cloud
- Office 365
- Integratie met externe softwaresystemen
- Koppeling met track & trace
- Integratie met telefonie en externe apps
Waarom zijn wij al jaren een goede partner voor software voor technische dienst?
Wilt u een ervaren partner voor uw bedrijf? En wilt u ook zeker zijn van de kwaliteit van de implementatie en de support achteraf? Werk dan samen met een gespecialiseerde partner met ervaring. Want die helpt u vooruit. En wij zijn zulk een partner met bewezen ervaring en goede software.
Wij werken volgens ISO:9001. En onze software is door Microsoft getest en gecertificeerd. Want wij willen topkwaliteit voor onze klanten.
Indien u nog verdere vragen heeft over hoe wij uw administratie optimaliseren met onze toepassingen, dan horen wij het graag.
Aarzel zeker ook niet om een kijkje te nemen op andere pagina’s op deze site. En kijk zeker op de home page naar de andere verticale oplossingen die we hebben. Want daar vindt u meer informatie over tal van andere softwaretoepassingen van onze firma.